Visos pastatų priežiūros paslaugos

Dažnai užduodami klausimai

Norite užduoti ar neradote atsakymo į savo klausimą? – Prašome susisiekite su mumis.

1. Kiek mokėti už kitas paslaugas?

Pasitikrinti mokėtiną sumą už kitas paslaugas galite mūsų savitarnos svetainėje prisijungę prie savo paskyros arba pasižiūrėti popieriniame sąskaitos variante.

2. Kaip susimokėti už kitas paslaugas?

Informuojame, kad mokėjimus už paslaugas galite atlikti naudodamiesi „Ignitis savitarna“ (e.ignitis.lt), „Viena sąskaita“, internetine bankininkyste: SEB banke suformuokite pavedimą skiltyje „Įmokos ir mokesčiai”, Swedbanke – „Įmokos”, AB Luminor banke – „Už paslaugas”. Įmokos kodas 220300. „Perlo“ terminaluose, „Lietuvos spauda“, „Narvesen“ kioskuose pateikdami mokamąjį pranešimą su barkodu, per mobiliąją programėlę „Perlas Go“, kurią galite atsisiųsti iš „App Store“ ir „Google Play“ arba prisijungę prie sąskaitų apmokėjimo platformos www.perlasgo.lt
Nuo š. m. sausio mėn. už paslaugas galite sumokėti „Maxima“ savitarnos kasose – tereikia nuskenuoti sąskaitoje pateiktą brūkšninį kodą.
Neatlikinėkite vietinių pavedimų (tiesiogiai į įmonės sąskaitą), nes mokėjimas liks neįskaitytas.

3. Kaip su Jumis pasirašyti sutartį? /Esu naujas savininkas, kokius dokumentus reikia pateikti?

1. Butų ir kitų patalpų savininkai (fiziniai bei juridiniai asmenys) su mūsų įmone sutarčių nepasirašinėja, tačiau privalo pranešti apie pasikeitusį savininką, pateikdamas VĮ Registrų centro Nekilnojamojo turto registrų išrašą ir savininkui suteiktą UAB „Ignitis“ kliento kodą. Visą informaciją siųsti galite el. paštu: info@admi.lt
2. Socialinio būsto nuomininkai pasirašę sutartis su SĮ „Vilniaus Miesto būstas“ privalo atvykti pasirašyti sutartį į Vydūno g. 17, Vilnius.

4. Kur kreiptis, jei neveikia telefonspynė/neveikia liftas?

Dėl visų atsiradusių gedimų bendro naudojimo objektuose prašome kreiptis į Jūsų namo vadybininką nurodytais kontaktais (kontaktai nurodyti Mokamajame pranešime arba savitarnos svetainėje).

5. Kaip susimokėti už bendro naudojimo elektrą?

Už elektrą bendroms reikmėms atsiskaitykite tiesiogiai su UAB „Ignitis“. Dėl tikslios mokėjimo sumos prašome kreiptis tiesiogiai į UAB „Ignitis“
tel. 1802 arba www.ignitis.lt/savitarna

6. Kur kreiptis dėl buitinių atliekų?

Buitines atliekas administruoja Savivaldybės įmonę „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA), kurią įsteigė Vilniaus miesto savivaldybės taryba 2015 m. rugsėjo 23 d. sprendimu Nr. 1-191. Įmonė įsteigta įgyvendinant Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo nuostatas ir siekiant užtikrinti efektyvų atliekų tvarkymo sistemos administravimą.
Platesnę informaciją galite sužinoti www.vasa.lt.

7. Kaip prisijungti prie savitarnos sistemos?

Savitarnos svetainės prisijungimai pateikti Jūsų Mokamajame pranešime.
Prisijungimo pavyzdys: Kliento numeris – atsiskaitymo knygelės numeris / UAB „Ignitis“ Jums suteiktas kliento kodas, kurį sudaro 7 arba 8 skaitmenys. Vesti tik 7 skaičių kodą, jei kodą sudaro 8 skaičiai, nenaudoti pirmo skaitmens – vieneto.
Juridinių asmenų abonento numeris/kliento kodas nurodytas PVM sąskaitoje faktūroje.
Slaptažodis – trys pirmos didžiosios Jūsų gatvės pavadinimo raidės bei namo ir buto numeris, pvz.: Įsruties g. 6-80 buto slaptažodis ĮSR680, Karaliaučiaus g. 16C-8, KAR168.

8. Ar galiu prisijungęs prie savitarnos sistemos susimokėti už Jūsų paslaugas tiesiogiai? (Ar nukreipiama į el. bankininkystę?)

Atsiprašome, tačiau šiuo metu tokios galimybės nėra.

9. Kodėl reikia mokėti už lifto priežiūrą, jei gyveni 1 aukšte?

Už lifto priežiūrą ir remonto darbus privalu mokėti visiems butų ir kitų patalpų savininkams pagal administravimo nuostatų 8.4 punktą. Pirmo aukšto butų ar kitų patalpų savininkai gali nemokėti tik už elektrą, kurią sunaudoja liftas.

10. Kur deklaruoti savo gyvenamąją vietą?

Visą informaciją susijusią su gyvenamosios vietos deklaravimu galite rasti http://www.vilnius.lt

11. Su kokiais paslaugų teikėjais turėčiau pasirašyti sutartis?

Informuojame, kad įsigijus būtą ar kitas patalpas privalu pasirašyti sutartis su UAB „Vilniaus vandenys“, AB „Vilniaus šilumos tinklai“, UAB „Ignitis“, AB „Lietuvos dujos“ (jei name dujinis šildymas).

12. Kokios šiuo metu kainos už šaltą vandenį, elektrą, karštą vandenį, šildymą, dujas?

Dėl šalto vandens, elektros, šildymo bei karšto vandens, dujų kainų/tarifų prašome kreiptis į paslaugos teikėją. Šių paslaugų teikėjų kontaktai nurodyti mūsų puslapyje skyrelyje KONTAKTAI-> PARTNERIŲ KONTAKTAI.

13. Kur kreiptis įvykus avarijai bute?

Įvykus vandentiekio, kanalizacijos ar šilumos tinklų avarijai VISĄ PARĄ skambinkite į UAB „ADMI“ avarinę/dispečerinę tarnybą tel. (8-5) 200 1122.

14. UAB „ADMI“ teikiamų mokamų paslaugų kainos.

Mokamų paslaugų kainas rasite skyrelyje „Paslaugos / Meistras į namus“.

15. Daugiabučių namų rūsių dezinfekcija, dezinsekcija.

1. Daugiabučių namų gyventojai, pastebėję rūsiuose ar kitose bendrojo naudojimo patalpose kenkėjus (blusas, tarakonus, skruzdėles, peles ir t. t.), turi apie tai pranešti raštu arba elektroniniu paštu namo administratoriui UAB „ADMI“ (Vydūno g. 17, el. p. info@admi.lt).
2. Dezinfekcijai sunaudotos lėšos ? priskaičiuojamos visiems laiptinės (namo) patalpų savininkams proporcingai turimų patalpų bendrąjam plotui.

16. Kodėl gyventojai turi rūpintis namo bendrąja nuosavybe ir mokėti su ja susijusius mokesčius?

Įgydamas nuosavybės teisę į butą, savininkas įgyja ir prievolę rūpintis bendrąja daugiabučio namo nuosavybe bei mokėti su jos priežiūra susijusius mokesčius. Šią ir kitas prievoles bei teises nustato Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas.

17. Kur priimamos statybinės (po butų ir kitų patalpų remonto) ir kitos atliekos?

Didelių gabaritų (stambiagabaričių) atliekų surinkimo aikštelės Lietuvoje (nuoroda):
https://www.vaatc.lt/aiksteles/

18. Kaip pasirašyti trišalę sutartį?

Trišalė sutartis pasirašoma tarp mūsų bendrovės, butų ar kitų patalpų savininko ir nuomininko, vienai iš šalių pateikus pageidavimą, kad PVM sąskaitos faktūros būtų išrašomos jų įmonės vardu. Prašymą sudaryti trišalę sutartį galite siųsti el. p.: teisininkas@admi.lt nurodant visus abiejų įmonių rekvizitus (savininko ir nuomininko) ir nurodant nuo kada nuomininkas turėtų mokėti tiesiogiai mūsų bendrovei.

19. Kur kreiptis pastebėjus problemą Vilniaus mieste?

Pastebėję problemą Vilniaus mieste, ją galite užregistruoti Vilniaus miesto savivaldybės puslapyje nurodydami atitinkamą departamentą arba išmaniuoju telefonu pasinaudoję programėle „Tvarkau Vilnių“.

Tiesioginė nuoroda: https://tvarkaumiesta.lt/

20. Ką daryti, kad mano namuose karštas vanduo būtų saugus?

3 legioneliozės prevencijos taisyklės:

  1. Nuleisti užsistovėjusį vandenį. Jeigu 2 savaites ar ilgiau nesinaudojote karštu vandeniu, jūsų gyvenamosiose patalpose esančiuose vamzdžiuose jis užsistovėjo, jo temperatūra nebuvo pakankama, todėl galėjo atsirasti legionelių. Būtina jį nuleisti, kad iš čiaupo pradėtų bėgti tinkamos temperatūros vanduo iš sistemos: atsukite karštą vandenį kiekviename iš namų čiaupų / dušų ir leiskite jam bėgti 5 minutes.
  2. Reguliariai valyti dušų galvutes ir čiaupus. Ilgainiui čiaupų, dušų galvutės „užkalkėja“, t. y. jose atsiranda nuosėdų, kuriose gali daugintis legionelės. Rekomenduojame šiuo įrenginius valyti bent kartą per mėnesį.
  3. Palaikyti tinkamą vandens temperatūrą. Kad vanduo nepasiektų legionelėms daugintis tinkamos temperatūros. Karštas vanduo visada turi būti pakankamai karštas – ne mažiau kaip 50ºC, kad dėl karščio po juo būtų sunku nulaikyti ranką. Šaltas vanduo visada tūrėtų būti pakankamai šaltas – ne daugiau kaip 20ºC, kad dėl šalčio po juo būtų sunku nulaikyti ranką.