Visos pastatų priežiūros paslaugos

Dažnai užduodami klausimai

Norite užduoti ar neradote atsakymo į savo klausimą? – Prašome susisiekite su mumis.

1. Kiek mokėti už Kitas paslaugas?
Pasitikrinti mokėtiną sumą už kitas paslaugas galite mūsų savitarnos svetainėje prisijungus prie savo paskyros arba pasižiūrėti popieriniame sąskaitos variante.
2. Kaip susimokėti už Kitas paslaugas?
Informuojame, kad nuo 2019 m. balandžio 15 d. už UAB „ADMI“ suteiktas paslaugas nebus galimybės atsiskaityti su atsiskaitymo knygele.
Primename, kad mokėjimus už paslaugas galite atlikti naudojantis „Mano Gilė“, „Viena sąskaita“, internetine bankininkyste: SEB banke suformuokite pavedimą skiltyje „Įmokos ir mokesčiai“, Swedbanke – „Įmokos“, AB Luminor banke – „Už paslaugas“. Įmokos kodas 220300.
Atsiskaitant, AB Lietuvos pašto skyriuose, spaudos kioskuose, UAB „Maxima” kasose, loterijos „Perlas“ terminaluose, reikės pateikti mokamąjį pranešimą su barkodu.
Neatlikinėkite vietinių pavedimų (tiesiogiai į įmonės sąskaitą), nes mokėjimas liks neužskaitytas.
3. Kaip su Jumis pasirašyti sutartį? /Esu naujas savininkas, kokius dokumentus reikia pateikti?
1. Butų ir kitų patalpų savininkai (fiziniai bei juridiniai asmenys) su mūsų įmone sutarčių nepasirašinėja, tačiau privalo pranešti apie pasikeitusį savininką, pateikiant VĮ Registrų centro Nekilnojamojo turto registrų išrašą ir savininkui suteiktą AB „Lietuvos energijos tiekimas“ kliento kodą. Visą informaciją siųsti galite el. paštu: info@admi.lt
2. Socialinio būsto nuomininkai pasirašę sutartis su SĮ „Vilniaus Miesto būstas“ privalo atvykti pasirašyti sutartį į Vydūno g. 17, Vilnius.
4. Kur kreiptis, jei neveikia telefonspynė/neveikia liftas?
Apie visus atsiradusius gedimus bendro naudojimo objektuose, prašome kreiptis į Jūsų namo vadybininką nurodytais kontaktais (kontaktai nurodyti Mokamajame pranešime arba savitarnos svetainėje).
5. Kaip susimokėti už bendro naudojimo elektrą?
Už elektrą bendroms reikmėms atsiskaitykite tiesiogiai su UAB „Lietuvos energijos tiekimas“ (LET). Dėl tikslios mokėjimo sumos prašome kreiptis tiesiogiai į LET, tel. 1802 arba www.manogile.lt
6. Kur kreiptis dėl buitinių atliekų?
Buitines atliekas administruoja Savivaldybės įmonę „Vilniaus atliekų sistemos administratorius“ (VASA), kurią įsteigė Vilniaus miesto savivaldybės taryba 2015 m. rugsėjo 23 d. sprendimu Nr. 1-191. Įmonė įsteigta įgyvendinant Lietuvos Respublikos atliekų tvarkymo įstatymo nuostatas ir siekiant užtikrinti efektyvų atliekų tvarkymo sistemos administravimą.
Platesnę informaciją galite sužinoti www.sivasa.lt.
7. Kaip prisijungti prie savitarnos sistemos?
Savitarnos svetainės prisijungimai pateikti Jūsų Mokamajame pranešime.
Prisijungimo pavyzdys: Abonentas – atsiskaitymo knygelės numeris / UAB Lietuvos energijos tiekimo Jums suteiktas kliento kodas, kurį sudaro 7 arba 8 skaitmenys. Vesti tik 7 skaičių kodą, jei kodą sudaro 8 skaičiai, nenaudoti pirmo skaitmens – vieneto.
Juridinių asmenų abonento numeris/kliento kodas nurodytas PVM sąskaitoje faktūroje.
Slaptažodis – trys pirmos didžiosios Jūsų gatvės pavadinimo raidės bei namo ir buto numeris, pvz.: Įsruties g. 6-80 buto slaptažodis ĮSR680, Karaliaučiaus g. 16C-8, KAR168.
8. Ar galiu prisijungęs prie savitarnos sistemos susimokėti už Jūsų paslaugas tiesiogiai? (Ar nukreipiama į el. bankininkystę?)
Atsiprašome, tačiau šiuo metu tokios galimybės nėra.
9. Kodėl reikia mokėti už lifto priežiūrą, jei gyveni 1 aukšte?
Už lifto priežiūrą ir remonto darbus privalu mokėti visiems butų ir kitų patalpų savininkams pagal administravimo nuostatų 8.4 punktą. Pirmo aukšto butų ar kitų patalpų savininkai gali nemokėti tik už elektrą, kurią sunaudoja liftas.
10. Kur deklaruoti savo gyvenamąją vietą?
Visą informaciją susijusią su gyvenamosios vietos deklaravimu galite rasti http://www.vilnius.lt/index.php?2156464548
11. Su kokiais paslaugų teikėjais turėčiau pasirašyti sutartis?
Informuojame, kad įsigijus būtą ar kitas patalpas privalu pasirašyti sutartis su UAB „Vilniaus vandenys“, AB „Vilniaus šilumos tinklai“, UAB „Lietuvos energijos tiekimas“, AB „Lietuvos dujos“ (jei name dujinis šildymas).
12. Kokios šiuo metu kainos už šaltą vandenį, elektrą, karštą vandenį, šildymą, dujas?
Dėl šalto vandens, elektros, šildymo bei karšto vandens, dujų kainų/tarifų prašome kreiptis į paslaugos teikėją. Šių paslaugų teikėjų kontaktai nurodyti mūsų puslapyje skyrelyje KONTAKTAI-> PARTNERIŲ KONTAKTAI.
13. Kur kreiptis įvykus avarijai bute?
Įvykus vandentiekio, kanalizacijos ar šilumos tinklų avarijai VISĄ PARĄ skambinkite į UAB „ADMI“ avarinę/dispečerinę tarnybą tel. (8-5) 200 1122.
14. UAB „ADMI“ teikiamų mokamų paslaugų kainos.
Mokamų paslaugų kainas rasite skyrelyje Paslaugos/Meistras į namus.
15. Daugiabučių namų rūsių dezinfekcija, dezinsekcija.
1. Daugiabučių namų gyventojai, pastebėję rūsiuose ar kitose bendrojo naudojimo patalpose kenkėjus (blusas, tarakonus, skruzdėles, peles ir t. t.), turi apie tai pranešti raštu arba elektroniniu paštu namo administratoriui UAB „ADMI“ (Vydūno g. 17, el. p. info@admi.lt). Dėl smulkesnės informacijos prašome kreiptis tel. 8 655 65 024.
2. Dezinfekcijai sunaudotos lėšos ? priskaičiuojamos visiems laiptinės (namo) patalpų savininkams proporcingai turimų patalpų bendrąjam plotui.
16. Kodėl gyventojai turi rūpintis namo bendrąja nuosavybe ir mokėti su ja susijusius mokesčius?
Įgydamas nuosavybės teisę į butą, savininkas įgyja ir prievolę rūpintis bendrąja daugiabučio namo nuosavybe bei mokėti su jos priežiūra susijusius mokesčius. Šią ir kitas prievoles bei teises nustato Lietuvos Respublikos civilinis kodeksas.
17. Kur priimamos statybinės (po butų ir kitų patalpų remonto) ir kitos atliekos?
Didelių gabaritų (stambiagabaričių) atliekų surinkimo aikštelės Lietuvoje (nuoroda):
http://atliekos.info/index.php?option=com_content&view=article&id=64:dideli-gabarit-atliek-surinkimo-aiktels-dgasa&catid=36:svetaine&Itemid=87#Vilniaus
18. Kaip pasirašyti Trišalę sutartį?
Trišalė sutartis pasirašoma tarp mūsų bendrovės, butų ar kitų patalpų savininko ir nuomininko, vienai iš šalių pateikus pageidavimą, kad PVM sąskaitos faktūros būtų išrašomos jų įmonės vardu. Prašymą sudaryti trišalę sutartį galite siųsti el. p.: teisininkas@admi.lt nurodant visus abiejų įmonių rekvizitus (savininko ir nuomininko) ir nurodant nuo kada nuomininkas turėtų mokėti tiesiogiai mūsų bendrovei.
19. Kur kreiptis pastebėjus problemą Vilniaus mieste?
Pastebėjus problemą Vilniaus mieste, ją galite užregistruoti atitinkamam departamentui Vilniaus miesto savivaldybės puslapyje arba išmaniuoju telefonu pasinaudoję programėle “Tvarkau Vilnių”.

Tiesioginė nuoroda: https://tvarkaumiesta.lt/